Amikor a stílus többet mond egy címkénél
Fast fashion vagy minőség?
Mit üzen a megjelenésed – és hogyan építs tudatos ruhatárat, ami Téged szolgál?
„Ez csak egy gyors shopping volt” – De mi is az igazi ára?
Fast fashion márkák, akciós darabok, heti új kollekciók…
Csábító, ugye? Egy kis újdonság, ami feldobja a napod – de vajon tényleg megéri?
Egy menő vállalkozó nőnek nincs ideje reggelente azon gondolkodni, hogy: Mit vegyek fel?
És épp ezért gyakran gyorsan beszerezhető, aktuálisan trendi darabokat választ inkább – amelyek sokszor egy-két viselés után már nem is olyan vonzóak.
Sokszor már otthon kiderül, hogy nincs mit felvenni az újabb szerzeményhez …

Divat ≠ stílus
Sokan keverik a divatot a stílussal. A divat gyorsan változik – szezononként más a szabás, más a szín, más a „kötelező darab”.
A stílus viszont időtlen. A Te személyiségedre, élethelyzetedre, üzleti szerepedre szabott – és nem múlik el egy hónap alatt.
A fast fashion lényege épp az, hogy minél többször vásárolj. Hogy mindig egy új darabbal légy trendi.
De egy sikeres, tudatos vállalkozónőként nem biztos, hogy erre van szükséged.
A megoldás? Építs fel egy tudatos, stratégiai szemléletű ruhatárat. Olyan alapdarabokkal, amelyek valóban Téged tükröznek – és csak akkor egészítsd ki egy-egy divatos elemmel, ha az valóban illik a stílusodhoz, vagy a márkád aktuális irányához.


A kevesebb néha tényleg több – főleg, ha minőségről van szó
A minőségi darabokat nem feltétlenül a márkanév határozza meg, hanem az, hogyan szolgál Téged nap mint nap.
- Jó érzés viselni?
- Kiemeli a legjobb vonásaid?
- Illik az életviteledhez és a pozíciódhoz?
Egy jól megválasztott, stílusodhoz illő blézer, táska vagy cipő éveken át hű társad lehet. Nemcsak azért, mert tartós – hanem mert segít azt az üzenetet közvetíteni, amit szeretnél: megbízhatóságot, igényességet, tudatosságot.

Stratégia a ruhatárban? Igen!
A ruhatárad nem „csak ruhák gyűjteménye”. Az egy eszköz, amivel nap mint nap kommunikálsz – magadról, a márkádról, a hozzáállásodról.
Ha van mögötte stratégia – vagyis tudod, hogy melyik darab miért van ott, mihez illik, mit képvisel – akkor nem kell minden reggel újra feltalálni magad.
Ez nemcsak időt spórol, hanem mentális energiát is, amit inkább az üzletedre fordíthatsz.

A vásárlás akkor jó élmény, ha személyre szabott
Az ügyfeleimmel mindig figyelembe vesszük az egyedi igényeiket és stílusukat. Akkor is, ha én vásárolok be nekik, és akkor is, ha közös shoppingra megyünk.
Nem cél a „telerakni a kosarat” érzés. A cél az, hogy egy tudatos, szerethető ruhatár épüljön, ami valóban támogatja az életüket, üzletüket és megjelenésüket.

Készült erről a témáról egy videó is, nézd csak:
Szeretnél tudatosabb döntéseket hozni az öltözködésedben is?
Az első lépés: egy ingyenes online konzultáció, ahol megismerlek Téged, és együtt megtaláljuk a stílusod alapjait.